Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/grillmotor.hu/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/grillmotor.hu/wp-includes/functions.php on line 6114
Általános Szerződési Feltételek - Grillmotor

Általános szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza azokat a feltételeket, amelyek a Trend-Line 2001 Bt. mint szolgáltató által üzemeltetett grillmotor.hu weboldal (a továbbiakban: „WEBSHOP”) ügyfél (a továbbiakban: „Vásárló”) (WEBSHOP és az Ügyfél a továbbiakban: „Fél” vagy „Felek”) általi használatára vonatkoznak.

  1. A  webshop tevékenysége

 

A webshop tevékenységének rövid bemutatása, a termékek és szolgáltatások meghatározása (a továbbiakban: „Termék” vagy „Szolgáltatás”). Egy terméket árusító online üzlet.

 

  1. Elérhetőség és adatok

A webshop adatai:

név:                Trend-Line 2001 Bt.;

székhely:       6900 Makó. Gizella u. 8.;

cégjegyzékszám vezetve a Szegedi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában: 06-06-012317;

adószám:      0980997-2-06;

képviselő:      Molnár András;

elérhetőség (email): andras.molnar@ferroline.hu;

telefon:          +36703294503

 

A [*] részére tárhelyet biztosító adatai:

név:                Budai András E.v.

székhely:       Makó, 6900 Fűtő u. 30.

cégjegyzékszám:     51005003

képviselő:      Budai András

elérhetőség:  andras@hempa.hu .

  1. A Honlapon igénybe vehető szolgáltatások köre

A Honlap különféle menüpontjai, funkciói többféle szolgáltatást kínálnak a Vásárlónak:

  • Kapcsolat: a személyes adatok megadásával a Vásárló lehetővé teszi, hogy kérdései és kérései a webshop-hoz eljussanak, és azokra választ, felvilágosítást adjon a Vásárló megadott elérhetőségein.;
  • Hírlevél: a Vásárló a feliratkozással a személyes adatait és igényeit eljuttatja a webshop-hoz, aki a megadott elérhetőségeken értesíti a Vásárlót az aktuális ajánlatokról, és a Vásárló igényeinek kielégítési lehetőségeiről. A webshop ezen a csatornán értesíti Ügyfeleit a termékfejlesztésekről, bemutatókról és rendezvényekről is.;
  • Rendelés: a Vásárló a rendelés leadásakor megadott személyes adataival lehetővé teszi a rendelés teljesítését (beleértve a kiszállítást és számlázást is). A rendelés leadásakor / ezt követően kerül sor a fizetésre, majd a Termékek kiszállítására, átvételére, továbbá az egyedi igények kielégítésére.
  1. A rendelés, szerződéskötés menete
  •  A vásárló a termék megrendelésével tudomásul veszi és belelegyezik az adatkezelési feltételekbe és az általános szerződési feltételekbe.
  • A rendellés visszaigazolásávla a szerződéskötés megtörténik. 
  • A nyilatkozat fizetési kötelezettséget von maga után.
  • A Webshop köteles a megrendelés megérkezését az Ügyfél felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 7 napon belül visszaigazolni.
  • A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Webshop nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.

 

  1. A teljesítés menete
  •  A webshop a rendelést teljesíti a visszaigaolást követő maximum 14. napig. 
  • A termék hibásan feltüntetett áráért a webshop nem válall felelősséget, amennyibena vásárló kéri, visszatéríti az összeget.

 

  1. A fogyasztó elállási- és felmondási joga (fogyasztók esetén)
  • Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amit a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhat.

 

  • Ha a szerződés szolgáltatás nyújtására irányul, és a teljesítés a fogyasztó kérésére az elállási határidő előtt megkezdődik, a fogyasztót a fenti 14 napos határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. Ebben az esetben a fogyasztó köteles megtéríteni a webshop ésszerű költségeit.

 

  • Nyilatkozat

A fogyasztó elállási- és felmondási jogát  az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja e-mail formájában. Az elállási- és felmondási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a fentiek szerint meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.

 

Visszatérítés

  • Ha a fogyasztó a fenti szabályoknak megfelelően eláll a szerződéstől, a webshop haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

 

  • A webshop a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a webshop a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

 

  • Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a webshop nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

 

Termék visszaküldése

  • Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a webshop átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a webshop mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a webshopot a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

 

  1. Hibás teljesítés szabályai (fogyasztók esetén)
  • Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a webshop hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

 

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

 

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő  legfeljebb hat hónap.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshop  nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  • Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 8 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

 

  • Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

 

Hibás teljesítés esetén szerződés /  jogszabály (pl. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) alapján a  webshop jótállásra köteles.

 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

 

A szerződés/ jogszabály alapján kitölteni.

Ha a jótállást alapító szerződés vagy jogszabály a jótállás alapján érvényesíthető jogokat külön nem jelöli meg, akkor a jogosult kijavítást vagy kicserélést kérhet, a kijavítási költség megtérítését követelheti, árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

  1. Panaszkezelés (fogyasztók esetén)

A fogyasztó a webhsop a Termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a munkatársaival, annak fent megadott elérhetőségein keresztül.

 

  • Szóbeli (telefonos) panasz

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webshop a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal (a beérkezését követően harminc napon belül a webshop köteles írásban érdemben megválaszolni és közölni) egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

 

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

  • Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a webshop a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a webshop indokolni köteles. A webshop a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

A panasz elutasítása esetén a webshop köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy (i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, továbbá (ii) az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét, és (iii) a webshop a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

 

Az írásbeliség követelményének levél, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

 

  1. Vitarendezés

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot érintő beadványokkal kapcsolatban a területileg illetékes járási hivatalok, mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság, rendelkeznek hatáskörrel:

 

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

 

A fogyasztó fogyasztói jogvita esetén jogosult békéltető testülethez fordulni. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.

 

A webshop székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének postai címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.. Az illetékes békéltető testületek listája:

 

https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A fogyasztói jogvita a békéltető eljárás meghiúsulása vagy annak igénybe nem vétele esetén polgári eljárás keretében, bíróság előtt rendezhető, amelyre a webshop bíróság kizárólagosan illetékes.

 

  1. Egyéb szabályok

A webshop nem felel a Szolgáltatás alábbi okokból bekövetkező hibájáért:

 

  1. a termék igénybevételéhez az Ügyfél által felhasznált eszközök működési hibája, alkalmatlansága miatt;
  2. a termék helytelen vagy nem rendeltetésszerű használata miatt;
  3. a jogszabályi előírások Ügyfél általi megszegése miatt (ideértve a termék törvénybe ütköző módon vagy célokra való felhasználását, vagy bármilyen jogellenes magatartás tanúsítását);
  4. a termék megszakadása vagy hibája más szolgáltató által nyújtott helyi hozzáférés vagy kapcsolódás 

A Honlapon feltüntetett összes adat, szöveg, kép és tartalom a Webshop szellemi tulajdona, azt felhasználni az Ügyfél semmilyen formában nem jogosult.

 

A webshop  szolgáltatási tevékenységére magatartási kódexet nem alkalmaz.

 

  1. Az ÁSZF-re irányadó jog

A Honlap használatakor az Ügyfél kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-et, és az Adatkezelési Tájékoztatót. E két dokumentum megtalálható itt (visszamenőlegesen is): https://drive.google.com/file/d/1tNiO48SOzcIUZtPH7Dv_cnGXAeeRiORS/view?usp=sharing

 

A webshop bármikor jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani, amely módosítás a Honlapon történő közzététellel válik hatályossá.

 

A jelen ÁSZF-re és a Felek között létrejött jogviszonyra a magyar jog szabályai az irányadók. Ha valamely rendelkezés jogszabályba ütközik, érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés jogszerűségét, érvényességét és végrehajthatóságát.

 

Dátum: 2020. 06.01

 

 

Budapest

 

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /var/www/grillmotor.hu/wp-includes/functions.php on line 5464

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /var/www/grillmotor.hu/wp-includes/functions.php on line 5464